måndag 9 maj 2011

SKK Lidköping

Jomen visst skam den som ger sig! Tidigt bar det i söndags av till Lidköping med Frans och Sunny. Ensam och allt. Men på plats träffade flera av mina goa vänner; Annelie och Michael från Skåne, Kerstin, Eva, Gunnar ..... osv.
Först ut var Frans som fick excellent och kom 4 ökk. I bästa hane fick jag visa fine Otto för Kerstin hade flera hundarn som skulle in och det är ju inget jag nånsin tackar nej till! Och slog till med att bli Bästa hane från veteranklass! Riktigt roligt! Ett och annat långt ansikte här och där blev det allt! Senare blev även Oto både BIR och BIR-veteran. Härligt Kerstin! Sunny visades och fick också excellent, var 5:e hund att lämna ringen. Trist men sant.

Nu är det måndag och allt detta har ju straffat sig, ack vad jag vet vad jag heter idag!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: