fredag 17 juni 2011

En helt jäkla tråkig dag...

En härlig regnbild jag tog under en tur i Norge 2009


Idag har vi inte gjort mer än nödvändigt! Och det vill säja - ingenting! Vi har varit utanför dörren som hastigast, det har regnat hela dagen och det verkligen öst ner! Så himla tråkigt. Hade planer på att åka in till stan MEN den rann av mig i morse när jag rullade upp rullgardinen.


Man kan inte annat än tänka på stackars studenter idag med så mycket regn.... Stackare uppklädda och fina i håret. Vi får hoppas på att nästa år när Måns tar studenten att det blir bättre väder.


Men jag får ta och ta mig i kragen och åka in till stan för Tyra ska på kalas på söndag och jag har inte köpt någon present. Imorgon ska vi visserligen till karlstad men det är i ett helt annat ärende.


Ha det bäst mellan skurarna

Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Kan bara hålla med dig, vilken tråkig skitdag!
Tur inte jag börjar semestern idag....