torsdag 30 juni 2011

Hillringsberg Midsommardagen 2011

Jag fick frågan nån vecka innan midsommar av Kristina: -ska ni med till Hillringsberg på midsommardagen om jag ordnar shaffis. Jamen visst svarade jag! På midsommardagen ville Kristina att vi skulle komma hem till henne och Niklas vid kl 17 och det gjorde vi ju förstås. Jordgubbsdrink på altanen i strålande solsken! Mmmm. Snart blir det en överraskning säjer Kristina plötsligt! Jaha... Spännande! Jag älskar överraskningar... Och nån halvtimme senare hör jag hur det mullrar till ner i gatan och uppför backen i gatan där dom bor kommer det än urläcker cab, med pappu Hannu som chaffis! Men ge dig hur har du ordnat detta? Ja vi har hämtat upp bilen från Skövde just för ikväll. Ja jag blev fan stum det var inte igår man fick en så lång raggar tur i cab. Minerna på alla raggarna i stan som hade samling vid Ok/Q8 för gemensam avfärd till Hillringsberg, när vi gled in!! Ha ha jag skulle göra vad som helst för att få göra om den. Man hörde - vilka är det?, vad är det för bil? Hej hej vinkade vi glatt; jag , Gunilla och Kristina som satt bak....

Härlig nedcabbad tur blev det sen upp till Hillringsberg i caravan med alla andra. Ja med andra ord en kväll att minnas!! Bilderna här nedan säjer väl en del eller hur?


Raggar-brudar...
Kristina & Gunilla lägger ut bild på FB

Mattias & Niklas tar kort på sig själv. Inte farligt dragna i ögonen?!

Vår fina bil för kvällen!!

Bilen igen!

Ambitiöst med ölen på instrumentpanelen!! Men det funka inget spill...


Rätt musik - det var skit-viktigt!!

Samlingen vid Ok/Q8

Mycket märklig saker hände på parkeringen! Mycket rök och gasande under kvällen. Skit-coolt tyckte många!

Fina fälgar på lågprofilsdäck!


I väntan på avfärd...

Nu har ni varit med en stund på vår midsommardag!!


Ha det bäst

Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Härligt Susanne!
Såg du nån Svart Hotwoodbuss då?

Lycka till under helgen, för du ska väl till rottneros?