lördag 18 juni 2011

Karlstad brukshundsklubbs inoff utställning

GRACELINE'S DONATELLA

vår lagotto dammades av och med bravur!! BIR BIG-1 och slutligen BIS-4
Ella igen!

Ella i BIS-finalen!


WHOOPI'S UNBOUND AND HAPPY

(CH Siste Nytt Av Vervik-Whopp's Every Inch A Lady)
blev BIM och BIR-veteran och BIS-3 veteran i finalen. Bra jobbat Tina!!

SUNNY DELIGHT'S XMAS SANTA

hade en fin helg igen! BIR-valp BIG-1 och BIS-4 valp I


Syster Gunillas cocker:

WESTERNER HIDDEN FANTASY

blev BIR-valp II och BIG-3 valp II

Stolta ägarinnor!!


Lagotton Ella i BIG-final


Gunilla läser och Sara kollar priserna!


En av mina bästaste vänner; ANETTE


Värsta proffset Kristina också en av mina bästaste vänner!!! Här med Ozzy WHOOPI'S KEEP IN TOUCH som blev BIR-vuxen


WESTERNER HIDDEN FANTASY i grupp final!!



"Taikon-lägret"!!!

Jag och min kära syster Gunilla vid ringside!!! A la taikon här med


En mycket trevligare dag idag, än den hemskt regninga och tråkiga igår! Men det gör ju med trevliga vänner och gott sällskap sen gör det ju inget heller att det går bra!! Min syster Gunilla debuterade med sin cocker spaniel och det gick ju kanon bra och jag hoppas det blir fler gånger! BIR-VALP I ocH BIG-3 blev resultatet! WHOOPI'S LIKE IT HOT blev BIM-valp I, WHOOPI'S KEEP IN TOUCH blev BIR-vuxen golden. WHOOPI'S UNBOUND AND HAPPY blev BIM, BIR-VETERAN och BIS-3 VETERAN. SUNNY DELIGHT'S XMAS SANTA blev BIR-valp I, BIG-1 och BIS-4 valp I. Lagotton Ella dammades av och blev BIR BIG-1 och BIS-4!!! Vilken höjdar dag!!


Ha det bäst

Susanne

Inga kommentarer: