onsdag 15 juni 2011

A la onsdag...

Mitt i veckan igen och nu har jag avslutat min arbetsträning på SFI. Idag hade dom avslutning på Duse Udde men glass och lite spel. Det har varit en annorlunda men rolig tid jag har lärt känna många härliga människor som jag inte skulle träffat i vanliga fall. Efter sommaren blir det arbetsträning på ett helt annat ställe. Det är inte helt klart ännu men det blir det väl inom kort. Det ser jag framemot.

Imorgon är det skolavslutning för Ebba och Måns. Ebba slutar klass 5 och Måns slutar klass 2 på gymnasiet. Nästa år blir det stor fest både för Ebba som byter skola och Måns som tar studenten. Lilla "Tulan" börjar skolan nästa höst och längtar redan.... Ja dom blir allt så stora mina barn. Tiden fullkomligen rusar iväg och man önskar allt att dom var små mycket längre även om allt har sin tjusning. Snart ska jag hämta hem Tyra som är på dagis, Ebba åker väl också med hem. Hem och äta middag och iväg med Ebba på fotbollsträning. Sista veckan med fotbollen nu som avrundas med en DM-match på söndag, innan det blir ett efterlängtat sommaruppehåll.

Ha det bäst
Susanne

ps. bilden ovan är på min goaste Frans ds.

Inga kommentarer: