söndag 5 juni 2011

Väntans tider...

Vad bättre finns att göra när man "är i väntans tider" jo men visst blogga!! Vi har ju haft några underbara dagar med sol nu, sååå efterlängtat från min sida. Jag har fortsatt med "arbetsledar-rollen" och fått vår lilla poolplats bytt och jädrans va bra det blev. Ska visa kort så ska ni få se.... Ska ha en liten stenrabatt framför den så är vi helt klara och jag är nöjd. Mattias är också nöjd nu, det var lite värre i början av veckan när han blev tvingad att gräva och grävde av en kabel... Tur han är så jäkla händig och orkade laga den.
Ikväll fick vi besök av goa Maria o Kenta på cykel ända från Gösta! Va himla kul att dom kom sådär spontant. Vi åt lite mat, pratade lite skit och Kent och Mattias delade på några öl. Och sen "bikade" dom hem igen. Nu är det i princip mitt i natten och många av vännerna är och förlustar sig i Hasslerudsparken i Nysätt och lyssnar på Fernandoz. Det hade allt varit nedrans kul men men de får bli en annan gång. För till morgonen drar jag och Kristina till Vännersborg på SKKs årliga utställning där. Ska bli väldigt kul, rena medicinen för kropp och själ för mig!! Och förhoppningsvis är Frida klar till morgonen med sitt....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: