lördag 16 juli 2011

En helt okej lördag

Gräsklippar-fixaren!!
Lilla "Tulan"


Härliga Mårbackor...

Vad är väl inte trädgård utan vätten!?











Uuuh va bruna ben, ha ha nja lite färg har dom att fått..





Home sweet home

som jag sa "Smultronstället"

Paviljongen...















Idag har både det ena och andra blivit gjort, va skönt!! Började dagen med en härlig frukost ute med sallad o annat gott från min egen odling... Skräp har blivit eldat, grenar i trädgården har blivit nersågade som jag stört mig på ett tag. Varit till svärmor på fika och Mattias fixade hennes gräsklippare. Mattias och Tyra badade i poolen.... Grillat till kvällsmat ja med andra ord - en helt okej dag. Jag har tagit en del bilder på svärmors "smultronställe" också ... Se och njut mycket fina blommor och annat!


Ha det bäst Susanne

Inga kommentarer: