söndag 10 juli 2011

En små go lugn dag..

Här sitter jag mitt i natten, varmt som busen inne och ute regnar det för fullt! Jag har inte varit vid datorn på hela dagen och var ju tvungen och kolla mailen när den ändå var på. Passar ju då på och blogga. Idag har det var lugnt och skönt här, båda flickorna var på "vift". Tyra har varit hos Anette Ekstedt idag på film eftermiddag. Ebba sov över hos farmor. Man blir faktiskt lite handlingförlamad när man plötsligt är själv. Tvättat och lite annat har jag förstås gjort men annars har jag bara flummat runt. Två besök av våra goa vänner har vi haft och ett roligt besök av Anne från Göteborg som kom in och visade upp en "Frans valp" ur hennes kull. En mycket fin valp som både Anne och jag kan vara stolta över. Pigg och glad framåt och med en mycket tilltalande exteriör. Spännande. Två fina kullar efter Frans nu med väldigt fina valpar. Stolt "farmor" är jag faktiskt. Han har en parning till på g, men den tiken har inte börjat löpa ännu. Tänk om han visste det Frans, han ju helt säker på att det är han kall här i livet - att para allt och alla på 4 ben: vita, gula, svarta eller så det spelar ingen roll!

Nej jag ska ska lägga mig nu är rädd att det ska börja åska man vet ju aldrig.
KRAM till dig Anette för att Tyra fick komma till dig idag och KRAM till Maria för presenten!

Ha det bäst

Susanne

Inga kommentarer: