fredag 15 juli 2011

Härliga härliga fredag

Regnet det fullkomligen öser ner, ganska härligt faktiskt! Men det är väl mest för då måste jag ta tag i sysslorna inne! Dom blir liksom lite försummade när solen skiner för då har jag ingen lust och vara inne av naturliga orsaker. Idag har jag röjt i skafferiet, vet inte vad det är som händer där, jag tänker ju varje gång jag har ett röjningstillfälle så här ska det inte bli igen. Men nu är jag där igen!!? Va? Massor med glasburkar, plastflaskor, plastlådor och 300 st lock? Ja ungefär så är det. Valparna alla tre springer i benen på mig och har sååå kul. Ut och in trots det regnar blir det ju också. Så golven dom får komma sist när jag är klar med allt annat.
Tyra blev hämtad av pappan för någon timme sen så jag måste vara effektiv nu när jag har möjlighet. En tur till Säffle måste det bli snart också - hundmaten är snart slut... Och i eftermiddag/kväll kommer Ebba äntligen hem! Vi längtar.

Ha det bäst
Susane

Inga kommentarer: