måndag 11 juli 2011

Måndagen till ända

Ja då var måndagen strax till ända! Det har faktiskt varit en lite småtråkig dag... och lite tomt. Ebba har åkt till mormor och morfar med sina kusiner. Bara lilla Tyra och jag idag! Pappan har jobbat över som vanligt. Han är allt en riktigt familjeförsörjare han. Synd att inte pengarna räcker bara. En sponsor det är vad jag skulle önska högst upp på min önskelista just nu! Vara utförsäkrad och leva på 3000 kr det har jag insett för länge sen att - DET FUNKAR FAN INTE! Två dagar efter att jag fått den stora summan så är dom slut! Ja herre gud hur ska det funka med att fortsätta att arbetsträna det vet jag inte dagsläget. Jag ju inte ens råd att tanka bilen. Vilket samhälle! Oj oj det blev ett lite terapi inlägg inser jag. Men ni får väl stå ut. Det är ju det bloggandet handlar om MINA tankar och funderingar i största allmänhet.

Nej lite CSI innan John Blund det är alltid trevligt!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: