söndag 31 juli 2011

Ransäter dag 3

Idag var det nog värmerekord! Puh va varmt! Jag vill verkligen inte klaga på solen och värmen men jag tänker ju just på hundarna med all päls vad hemskt varmt det faktiskt blir åt dom! Nu har jag varit hemma några timmar och jag här fortfarande helt utmattad!! Hundarna ligger utslagna och är glada över att få rulla sig i gräset och må gött.

Idag var småstjärnorna med och Sunny Delight's Xmas Santa vann valpklassen för hanar med HP och blev sedan BIM mot en söt tikvalp. Whoopi's Like It Hot kom 2:a med HP i valpklassen för tikar. Whoopi's Groggy'n Froggy fick för tredje dagen exakt samma resultat excellent 2:a i öppenklass konkurrensen med CK. Hade även med min blyga mycket fina juniortik Kelly och hon knep ändock ett good... Vi får träna mer och ta nya tag.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: