torsdag 7 juli 2011

Torsdagen 7 juli..

Mest blogg inlägg med bilder nu har jag insett. Ja detta med att blogga det har jag varken hunnit eller orkat. Det är f.n tufft med sommarlov. Kör mig hit, kör mig dit. Kan vi inte göra det idag, detta, eller detta? Kan jag åka till farmor, kan jag leka med den den eller den... Däremellan ska man handla laga mat och tvätta... Ja ja nog med gnäll.


Våra små godingar, alla tre är så fina så man känner; VILL HA!! Men det ska jag inte denna gången eftersom det är så bra människor som vill förvalta dom så avstår jag. Med hopp om att dom utvecklas och att jag kanske kan köpa tillbaka nåt i framtiden. Känn ingen press Annelie!


Idag ska jag ta mig an tvätten, hopp hej va kul det ska bli


Ha det bäst

Susanne

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Tvätt, jo det kan man ju roa sig med :)
De är underbara!
Snart dags att få komma och titta, väl?