måndag 29 augusti 2011

Det var måndagen det!

Ja då var snart måndagen till ända och summa summarum jag har inte gjort många knop idag! Jag fick ett överraskande besök vid lunch tid då sonen kom hem och lunchade med mig. Det var väldigt uppskattat! Mer sånt Måns - jag saknar dig!
Tyra har varit på dagis idag och tack gode gud för det för idag har min kropp inte haft någon ork eller lust till nåt. Såååå trött jag har sovit flera gånger idag. Inte bra det kan straffa sig nu när jag ska lägga mig och sova.
Nu är det en del datum spikade för Huggenäs Bygdegårds räkning; WHISKEY PROVNING den 1 okt, 28 okt HALLOWEEN DISCO för barnen, prel 29 okt PUB-KVÄLL med Hot Wheels, 26 nov VIN-PROVNING, 9 dec LUCIA DISCO för barnen. Gympa start v 39, BARNMATLAGNING start i oktober, JULPYSSEL i december, och LOTTERI DRAGNING med glögg och pepparkakor nån kväll i december. Mer hinns förmodligen inte med....

Ha det bäst

Susanne

Inga kommentarer: