måndag 1 augusti 2011

Måndag igen

Ny vecka igen och nya utmaningar... Det är ju inte annat än måndag och fredag i min almanacka. Idag har jag inga som helst måsten, gud så gott det är är. Det har ju varit fullt upp den senaste veckan och det är inte annat än att det känns. Framförallt i mina händer och armar. Idag har fruktansvärt ont i händerna ändå sitter jag här och skriver vilket jag då inte skulle göra egentligen.
Pratat i telefonen med goa vänner har det blivit och jag har mestadelen av dagen varit inne. Vilket är skönt, jag har blivit ordentligt grillad i helgen i skinnet. Lilla Tyra är på övernattning med farmor och jag är ju i stort sett barnledig. Ebba har Ebba här och dom bor i husvagnen och Mattias vet jag inte ens vad han gör. Lugnt och skönt alltså. Hundarna är helt utslagna det har varit en tuff helg för dom i värmen. Skulle behöva åka till sjön med hundarna så dom fick bada och svalka ner sig, men jag har inget bra ställe där jag kan släppa dom och dom kan få bada fritt.

Jag vill också önska till lycka till med valparna och deras nya ägare: Whoopi's Most Wanted hos familjen Grahn och Whoopi's Miss Marple team Bolin. Två underbart fina och trygga valpar. Vi ses i Axvall i november. Det ser jag verkligen framemot.

Ha det bäst och glöm inte dricka mycket vatten i värmen.

Susanne

Inga kommentarer: