tisdag 2 augusti 2011

Nu är det gjort

Nu är det gjort! TACK ANNE, min assistent! Röntgen tid är beställd och nu blir det till och våndas några veckor innan det blir av! Jag älskar ju mina hundar och vill ju att dom naturligtvis ska hålla hela vägen. Men denna eländes röntgen måste ju göras och sen ska det väntas en vecka på svar. Ursch vilket påhitt. Visserligen bra att det kolla MEN det är ju sååå tråkigt när dom inte håller.

Idag är det också väldigt varmt, ett dopp i poolen har det blivit Tyra, jag och Ebba köpte oss varsin ny bikini förrut idag som belöning på tandläkarbesöket som Tyra gjorde. Så nu är den invigd, bikini alltså och poolen Mycket skönt och få ner temperaturen i kroppen för den är väl uppe i 150 grader vid detta laget. Ett besök på Leksaksaffären blev det och är vår Thailändska klädaffär. Nja ingen affär för mig alls faktiskt. Hittade inget som föll mig i smaken. Nu närmast ska djuren utfodras och förhoppningsvis ska dom orka med en promenad på gärdet. Efter det ska här grillas kött är i marinad och potatis finns kvar efter middagen idag. Mums jag längtar....

Ha det bäst och glöm inte dricka mycket vatten.

Susanne

Inga kommentarer: