fredag 5 augusti 2011

Städ-dag i dag...

Det regnar idag och jag kan inte annat än säja än att det var att gött att det kom! Inte för att jag gillar regn utan för att jag måste ta tag i sysslorna inomhus! Det har liksom kommit lite i skymundan med städning, nja jag städar men det går fort. Idag ska jag ta tag i sovrummet, det är så himla dammigt där och jag vill städa ordentligt. Måste ju tänka på min astma och allergi som jag faktiskt har så den inte förvärras....
Tyra har åkt till sin älskade farmor, hon var sååå farmor-sjuk ja det är hon varje dag men idag så ringde vi och frågade och hon fick komma en stund så det gäller och passa på med städningen när man kan göra det i lugn och ro. det är väl dagen kommer bestå av: städning yipeee! Men välbehövligt och skönt när det blir klart.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: