måndag 19 september 2011

Gnäll gnäll o gnäll o REKLAM

Ja en måste få gnälla ibland och idag är en sån dag! Näsdukshögen blir bara större och större. Förkylningen är inte ett enda dugg bättre snarare sämre! Ont i bröstet har jag också och ingen har jag hemma heller! Gahhh! Men den är ju o andra sidan så dyr så det har jag inte råd och lösa ut en heller för dom är svin-dyra! Det får bli tidigast imorgon.

Ska strax ut med hundarna en sväng, sen ska jag med Ebba till sjukhuset. Hon fick en spark i bakhuvudet igår när hon spelade match och har världens bula och har ont både här och där. Så hon har varit hemma från skolan idag och nu får vi se vad farbror doktorn säger. Inte så att vi varit oansvariga och inte kollat tidigare vi hade telefon kontakt igår kväll med käre svärfar den garvade ambulanssköterskan och han gav en hel del bra tips och råd som vi följt.

För er som följer mig vet ju att det är en del aktiviteter i Bygdegården och jag vill passa på och göra lite reklam även här då jag inte kan uppdatera hemsidan då mitt tangentbord till den stationära datorn har dött!!!!
28 sept Gymnastik start
1 okt Whiskey-provning
28 okt Halloween Disco
29 okt Pub kväll med Hot Wheels
26 nov Vinprovning
9 dec Lucia Disco

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: