måndag 5 september 2011

GRATTIS Kerstin, Susann och Tyson!!!

Igår kom det också goda nyheter från utställningen i SSRK Dingtuna ytterligare en avkomma till Guess Nashville slog till på ett CERT nämligen POETRYS MORELLO (u. Poetrys Moonflower) uppfödd av Kerstin Persson och ägd av Susann Askröd. Himla roligt
!! Så här glädjer mig enormt!!

Idag är det värsta regnvädret här i Uggelsäter! Det verkligen vräker ner som om det vore öppet från skyarna. En inne dag med andra ord! Igår blev det inte många knop jag lade mig på lördag kväll med en kraftig värk i en armbåge och det höll i sig hela söndagen trots att jag åt värktabletter. Idag måndag känns det bättre MEN bra, nej det är inte. Tråkigt.

Fick ta in hästarna när jag kom hem från dagis på fm, dom bara stod och hängde och var väldigt blöta. Dom uppskattade och få komma in under tak och äta lite torrt hö. Hundarna ligger utslagna och också nöjda över och vara inne. Och jag sjäv ja det är helt okej och vara inne! Tyra ska hämtas hem tidigare idag, för hon ska ha en längre dag imorgon då jag har en massa möten som jag måste masa mig igenom.

Nej både tvättmaskinen och diskmaskinen kallar!

Ha det bäst
Susanne


Inga kommentarer: