fredag 9 september 2011

GRATTIS till Anna och Riita också!!!

Ja helgen börjar bra!! Tre röntgen resultat so far! Och det ser bra ut. Mina två har inte kommit ännu. Men jag har ju sett plåtarna så jag vet i stora drag. En upp och en ner kan man ju uttrycka det. Att allt ska drabba mig? Jag är inte inne nåt bra stim nu. Det ena efter det andra bara poppar in. Men sådana här meddelanden ang. röntgen som jag fick idag är ju helt klart väldigt positiva!

Idag för och återgå till det positiva så fick Anna och Riita sina svar och med glädje kan jag berätta att: Whoopi's Kiss Me Tiger hade A-höfter och armbågar UA. Whoopi's Kurry In A Hurry också med A-höfter och 0-1 på armbågar. Inte illa pinkat alls.

Gräset blev klippt idag och det var med och näppe att det gick! Stundtals och bitvis slirade det gött i leran. Men nu är det i alla fall klippt. Känns så skönt. jag hatar när gräset blir långt och ovårdat. Sån är jag! Ebba har kommit en från lägret med skolan och hade det tumult värre igår. En av flickorna svimmade och mådde inte bra och blev hämtad av ambulans! Hoppas allt gick bra med henne? Ingen info har framkommit hur det går idag.

Kött har jag lagt i marinad och ska slå till på och grilla ikväll. Ska bli mums, har flera biff-bitar i frysen och dom blir så goda om man skivar dom lövtunnt och grillar. Får skörda lite ur "lannet" som tillbehör. Jag har ju både sallad (vanlig 0o ruccola) gurka, rädisor, kryddor, sockerbönor, morötter de ni!

Nej nu ska jag ta mig en liten tupplur - jag är såååååååå trött!!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: