onsdag 28 september 2011

Härligt resultat!!

Idag är jag och Tyra hemma och försöker få något gjort, men tyvärr är det lite svårt. Huvudvärken sitter i för 5:e dagen i rad och förkylningen känns inte ett dugg bättre heller! Fan va masigt det ska vara när kommer. Vi har i alla fall varit ute en stund, det är rätt okej ute 17 grader faktiskt. Jag blir väl aningen stressad av allt jag ser som behöver göras och inte orkar göra men men det är bara och skita i. Det finns väl kvar? Tidig lunch har vi hunnit med också rester från häromdagen köttfärssås och makaroner. Mumsigt och snabbt gick det.

Idag kom ett positivt röntgen-resultat in: Whoopi's Kickstart My Heart fick resultat; höfter B och armbågar ua! Härligt och stort grattis till Anette Ottosson med familj i Årjäng för att ni tagit så bra hand om Roxy!!

Nu är arbetsträningen klar och i nästa vecka ska jag börja vara på Granngården i Säffle
2 dagar i veckan. Ska bli riktigt roligt, hoppas jag klarar av det men det måste jag ju prova först innan jag uttalar mig om. Ser hursomhelst framemot.

Nej nu ska jag tag i nåt så jag kanske kommer igång.....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: