torsdag 8 september 2011

Idag är SOLEN här!!!

Det är att jobbigt så här i väntans tider... Tiden går sakta och man bara irriterar sig och undrar vad det egentligen är som tar sån jävla tid!

Idag skiner och solen i Uggelsäter och halleluja för det! Det har att varit ett jävla oväder senaste tiden och så mycket regn och vatten det kommit på markerna. Gräset växer nåt enormt och det finns inte en chans att kunna klippa det med de få ljusglimtar av solen som man ser.

Ebba har åkte till Elofsbyn på 2 dagars läger med sin klass. Mycket packning och förväntans full så gav hon sig iväg imorse. Jag måste ju säja att dom har verkligen tur med vädret. Jag kommer faktiskt ihåg när jag var yngre och vi åkte till Elofsbyn det var alltid så kul och det fanns verkligen massor och göra. Hoppas det fortfarande är så.

Snart ska lilla smulan hämtas från dagis och i eftermiddag har hon mamma och pappa för sig själv. Det kommer hon vara såååå nöjd med skulle jag tro. Men innan det måste jag till stora staden och handla lite, är det inte konstigt att det alltid är slut på något i skåpen?

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: