torsdag 29 september 2011

Ja ja, jag har kommit ur deppigheten!!

Ja som jag skrev på Fejjan, jag har kommit ur "hund-deppigheten" september månad har varit en väldigt tung månad. Jag tror väl aldrig jag varit så depphunderiet, som jag faktiskt har varit! Det får ju vara måtta på bakslag och tråkigheter. Jag tycker själv jag varit inne i ett taskigt stim länge nu. Jag älskar verkligen dom hundarna jag har hemma! Så tråkigt när det blir något med dom. Då menar jag ju inte bara detta med röntgen utan i största allmänhet.

Häromdagen tog jag mig i kragen och bestämde för att para en av mina tikar nu snart. Har några riktiga stor-favoriter som jag verkligen vill använda utomlands och jag skrev helt enkelt ett mail och fick igår kväll svar! Det var okej! Yiahhh! Ett ljus i mörkret kan man ju lugnt säja. Jag behövde detta såååå!

Nu ska jag idag sätta mig och kolla upp vaccinationer, ögonlysningar och resvägar och lägga en budget. Och förhoppningsvis så löper hon snart så jag kan uppfylla en av drömmarna jag haft ett längre tag! Hela kullen ska fanemig sparas hemma (Mattias? jag skojar....lite) så känner jag spontant. Inget kommer vara till salu. Utan valpar bara till mig! Längtar.

Idag är huvudvärken ganska ok, jag har ju dragits med den i 5 dagar i rad. Jag bestämde ju mig igår, att är det samma idag måste jag verkligen ringa VC och fråga om det ska vara så här! Men än så länge är det under kontroll. Tyra är på dagis idag och hon är så lycklig över det. Hon skulle lätt kunna vara på dagis varenda dag om hon fick. Och tro mig hon skulle att behöva det. Handlat mat har jag gjort och jag lunchat med mig själv. Nu ska lägga mig en stund och slappa - jag behöver det.

Ha det bäst
Susanne


Inga kommentarer: