tisdag 20 september 2011

Natt bloggande

Här sitter jag och bloggar mitt i natten! Ja det är av olika anledningar att jag sitter här. Den satans förkylningen som gör mig tätt i näsan, ont i bröstet av astman och en härlig torrhosta. Inte nog med det jag har ont överallt i kroppen också mer än det vanliga. Aaaaah! Härligt så! Det kommer bli en lång dag och Tyra som är ledig från dagis stackars henne....

Ja ni undrar kanske hur det gick med Ebba? Ja en lätt hjärnskakning och hon skulle ta det lugnt minst en vecka och absolut inga fysiska aktiviteter! Imorgon ska hon försöka gå till skolan beroende på hur natten känns. Ingen skoljogg imorgon och inte heller nåt KM på torsdag. Marten till helgen blir det väl värre med. Men men vi får hoppas det går åt rätt håll så det blir som för Måns i december, hujedamej!

Nej jag måste försöka sova igen!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: