tisdag 6 september 2011

Redan...?

...brukar ha årsbesök på Retmalog avdelningen i januari men det har jag fortfarande inte varit på... Idag fick jag äntligen tid i nästa vecka, ska bli skönt och få komma iväg och prata med någon som vet vad jag pratar om. Det har ju tillkommit lite nya saker i sjukdomen under året som varit och jag undrar ju naturligtvis över det. Medicineringen osv, jag har lite funderingar med andra ord.

Idag regnar det inte , ja i alla fall inte än. Men det hänger i luften. Igår regnade det nåt fruktansvärt det verkligen hällde ner och det gick bara inte gå ut. Tror det kom runt 30 mm och det är ju mycket på en dag.

Idag har jag flera möten inbokade samt avrundar det hela med en härlig fotvårds timme hos ANETTES FOTVÅRD i Annelund. Det ser jag framemot.

Ha det bäst friends
Susanne

Inga kommentarer: