söndag 18 september 2011

Sjuk!!!

Lite segt idag nja mest trött faktiskt! Jag, Kristina, Mattias, Niklas, Gunilla och Britta var på Rockabilly fest igår i bygdegården. Det var en trevligt kväll med trevligt sällskap. Tyvärr dras jag med halsont och det är inte ett enda dugg bättre idag kan jag erkänna. Hade ett litet uns av hopp om det igår. Men icke. Tur det är sånt ruskväder så man slipper vara på topp idag. Känner mig "kurig", frusen, halsont och en näsa som rinner.

Ebba ska spela match i eftermiddag med 98:orna och ska köras till stan vid 15. Skönt att det inte var det ordinarie laget för idag skulle jag inte orka stå ute och se på match i kylan.

Nej middagen är på g och jag får väl in i frysen och se vad jag ska hitta på idag. Kanske finns det rester från igår förresten!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: