söndag 25 september 2011

Söndag

Då var det veckan sista dag då. Igen! En riktigt höstlig dag, skönt att det inte är någon stadstur idag. Ska istället engagera mig i trädgården och tvätten. Hoppas ju på att det kan vara sista gången jag klipper gräset idag men men man vet ju aldrig gräset har ju en märklig förmåga att växa som busen trots allt regn.
Tvätten ja vad säjer man om den, den kommer i drivor och just nu. Har jag "bara" en hög kvar och slänga in och massor av torr och klar tvätt som ska in i sina skåp lite här och där. Men det ska jag ta i eftermiddag för nu måste jag gå ut på stört. Innan inspirationen försvinner helt.

Mattias är i skogen och hämtar ved så antagligen får jag hjälpa till med det också i eftermiddag men det gör mig inget, det blir så bra när det blir staplat och snyggt i vebon! Ha nu en härlig söndag ni andra och lycka till alla vänner som ställer ut era golden i Åland!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: