tisdag 27 september 2011

Tisdag i höstens tecken

Då var det tisdag morgon och solen skiner redan så fint. Det är runt 5 grader så det börjar verkligen bli höst nu. Inte min grej men visst är det såna här dagar så är det helt okej. Idag har Tyra vaknat riktigt tidigt vilket som väl är inte varje dag. Men men låta henne vara uppe själva nja det är i tuffaste laget. Det händer så mycket märkliga saker då.

Idag ska hon till dagis och det är fotografering som gäller. Sista med dagis faktiskt. Nästa höst är kort med förskolan som gäller. Lilla "Tulan".....

Själv ska jag in på ett samtal inför den nya arbetsträningen som startar nästa vecka. Den ser jag framemot det är något helt annat än sist och det ju bara roligt om jag nu klarar av det? Men det måste jag ju prova för att se om jag gör.

Idag känns det bättre i huvudet jag har en förfärlig huvudvärk i flera dagar, känt mig yr och allmänt jätte-konstig. Ja mer än vanligt alltså. Nu hör det till saken att jag är väldigt förkyld också så det är väl bara och bita ihop och hoppas att det släpper snart.

Nej tvätthögen väntar och även "älsklingen" han min den lååånga slangen

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: