måndag 12 september 2011

Trött - tröttare - tröttast

Idag har det varit en otroligt seg och lång dag trots att klockan "bara" är 16. Trött tröttare tröttast är det också uuuuhhh! Hatar och vara trött och ha ont. Varför kan det aldrig bli bättre, varför kan det inte hittas en medicin mot min sjukdom.? Det finns ju botemedel mot så mycket annat.
Nej nu får jag ge mig, jag vill verkligen inte att detta ska bli en sjukdomsblogg. Finns inget värre än att läsa om sjukdomar varenda dag... Finns ju en och annan jag känner som bara "ojjar" sig hela tiden. Det drar ju ner även mig i träsket.

Ha det bäst ni alla friska själar och var glada för att ni är det

Susanne

1 kommentar:

Suzan (som just nu har TÄVLING på bloggen!) sa...

har varit en riktigt seg måndag här med, både för två och fyrbenta..