söndag 11 september 2011

Vilken j**la smäll!

I morse vid halv nio så vaknade jag till av ett kraftigt regnväder, det liksom dånade i hela huset. Eftersom Mattias redan gått ner så tänkte jag, jag drar täcket över huvudet och slaggar vidare. men ha! Satte mig i ren förskräckelse av världens åsk-smäll. Fick banne mig hjärtklappning och bara låg och lyssnade. Det mullrade på en stund och drog sedan vidare. Tackolov. Jag är ju som ni som följer min blogg vet - extremt åskrädd. Jag gillar det verkligen inte!

Nu är klockan kvart i elva och det regnar fortfarande, jag ska strax köra ner flickorna till farmor och passa på och handla med sköljmedel hem så jag kan fortsätta och tvätta. Kanske blir det en tur till Annelund på loppis? Sen får jag väl gå och hålla Mattias i sällskap i vedhögen.... Det blir min söndag det!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: