onsdag 14 september 2011

Zebban och jag ....

Jag har bytt namn nu: ZEBBAN MACAHAN! Fick för mig ikväll att ta en ridtur - bara så där! Och nu är det gjort, my god! Jag är verkligen en hästmänniska. Lite ostabilt kändes det ju jag har inte ridit på väldigt länge, ja förutom ridturen i sommar när hästarna rymde och jag red tillbaka då förstås. Men annars har jag inte ridit på minst 10 år. Jag har en dröm att återuppta det men min sjukdom har ju de senaste tio åren bromsat mig så det har inte blivit något för det. Viljan har funnits men inte orken och styrkan.

Idag har jag annars varit på läkarbesök på Retmalogavdelningen och det var skönt och få det gjort och prata med någon som har sjukdomsbilden klart för sig. OCH som samtidigt förstår vad man pratar om när man beskriver olika symptom. Medicinen ska tyvärr ökas för jag låg i underkant med medicineringen! Kanske inte undra på att jag är så trött för blir man verkligen av att ha ont. Tro mig - jag vet!

Imorgon är redan torsdag och snart är det helg igen - gud va tiden går fort!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: