fredag 7 oktober 2011

Arbetsträning

Äntligen fredag - va himla gött! Igår torsdag började jag min arbetsträning denna gången på Granngården. Himla trevligt ställe med härligt fölk! Tiden gick super fort men det är väl som dom säjer; tiden går fort när man har roligt! Ska tillbaka och arbetsträna även idag fredag. Skönt är att jag har middags- och eftermiddagstid där. Verkade funka bättre för kroppen. Huvudvärken kom dock efter arbetspasset! Men jag är ju inte van och vara ute på "jobb" så jag hoppas det var tillfälligt!

Efter passet idag tänkte jag få med min käre man till JLB och köpa en bänkskiva till tv-rums projektet. Köpte ju en på Ikea men jag kan kommit på att jag vill ha en lite längre.... Undrar vad han kommer säja om det? Nu är min käre man ingen som lägger sig i mina projekt, tur det. Jag bara säjer så och så och så kan kan du göra? Ja ja säjer han och sen blir det sååå bra. Har ju halva rummet fullt i det som var i den tidigare hyllan så det vore gött och få bort det jag inte ska ha och upp det som ska vara kvar. Hängde ni med? Ja som sagt fortsättning följer.

Ha det bäst

Susanne

Inga kommentarer: