tisdag 4 oktober 2011

Det blev helt enkelt MUMS!

Kanelbullens dag och jag slog till på en hel sats bullar vilket resulterade i stora bullar och två påsar endast. Men jag är sån som gillar färska bullar så det blev mums helt enkelt! Ungarna har tagit flera stycken som dom är helt klart godkända.

Jag har börjar röja ur min bokhylla som ska UT UR MITT HUS! Den har jag tröttnat på och ska nu fixa med något helt annat, ska ha hyllplan och bort mad allt gammal rassel. Jag har tagit kort på väggen och dom kommer.
På eftermiddagen så var jag med sonen till sjukhuset i Karlstad för rutinbesök det gick nog bra för han kom ut och vi åkte hem. Han ju inte den mest pratsamma så jag antar att det var ok. Ps. det har han inte ärvt av mamma ds.

Ett besök på Snabbgrossen blev det också och nu är förrådet med kebab och kryddor påfyllt. Även fisk. Det väldigt bra pris.

Nu väntar mina goa hundar på sitt kvällsmål med mat och det ska dom strax få. Men jag är trött så trött så jag måste sitta här en stund och samla kraft.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: