fredag 21 oktober 2011

Fredag igen!

Ja ha då var det fredag igen! Är det annat än fredagar? Känns nästan inte så. Jag är så glad för fredagar men samtidigt går ju helgerna så eländigt fort! Mycket som ska hinnas med och göras när alla är hemma samtidigt. Torsdag och fredag arbetstränar jag ju dessutom så just dom dagarna går ju extremt fort. Men det är väl det dom gör när man har roligt? Det går riktigt bra med arbetsträningen. Visst ont i huvudet och sleten blir jag ju förstås men det går ändå riktigt bra. Men det är ett glatt gäng och jag trivs! Det gör ju alltså himla mycket lättare.

Jag har gjort mina sysslor och sitter just en stund vid datorn nu ska ska strax iväg till Granngården. Efter det så måste jag handla lite och sen hem och slappa. Och det måste jag göra idag - min kropp kräver det känner jag. Har ont i bröstryggen och är trött i överkroppen. Imorgon ska jag har mig en redig sovmorgon, hm hur nu det ska gå .... Brukar väl inte riktigt bli så om jag tänkt mig det. Ja ja det ordnar sig säkert. Bara alla är ledig och vi kan ta dagen som den kommer. Inga måsten denna helgen, NICE!

Nästa vecka blir en maraton vecka. Med styrelsemöte, Halloween disco och Pub kväll .....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: