tisdag 11 oktober 2011

Höstbilder


Välkommen, här bor vi ....
Mossa, ljung, stenar och rost mmmmm

Ladugården har det också fint!
Amplarna har också blivit höst-pyntade!

Tisdag kväll och projektet har stått relativt stilla idag! Mycket beroende på den tröga äkta mannen i mitt liv! Allt tar sån jävla tid. Och DET retar fan gallfeber på mig. Jag ska ta tag i saker själv imorgon för jag är trött på och vänta med tv-rummet fullt i grejer! Gaaah!

Tyra och jag har varit hemma idag och engagerade oss i och ta bilder på dom goa kattungarna idag. Skönt att det blev av i alla fall. Ställde rätt åt mannen i mjölkrummet så han skulle ha tid och hjälpa mig, hm! Ångrar mig nu! Fick jag inget för.... Fina höstbilder blev det också tagna på mina krukor som nu blivit fyllda av mossa och ljung. Vackert men som jag sagt tidigare jag är mycket mer för värmen och sommaren hur mysigt man än kan göra det vinter och höst tid.

Ha det bäst friends

Susanne

Inga kommentarer: