tisdag 25 oktober 2011

Oj oj oj

Kattförsäljning gick i ett nafs.... La in en annons på Blocket igår eftermiddag och vid 17 tiden låg den ute. Idag kl 14 var katterna tingade. Va? Det ju helt otroligt hur många telefon samtal jag haft idag, mail i drivor och jag vet ju knappt vem jag pratat med. Tur att jag tog med mig lappen när jag for hemifrån imorse så jag visste vad jag hade och inte.

Ögonlysningar har blivit gjorda i dag på: Frans och Sunny och båda var fria igen. Vad skönt. DNA testen är ju också avklarade sedan tidigare, och samma resultat där ua. Yiaaaah! Efter ögonlysningen blev det ett besök på Snabbgrossen och det blev handlat både till Halloween Discot och Puben till helgen. Alla förberedelser börjar börjar bli klara och biljett försäljning går verkligen lysande. Jag gillert!

Nu är det kväll igen och jag hoppas att jag kommer sova bättre inatt för jag är verkligen helt slut både i kropp och själ ....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: