måndag 31 oktober 2011

Planeringen fortskrider mot slutskedet

Ja en efter en börjar löpa nu och det hektiska tider ..... Danmarks resan börjar falla på plats och nu handlar det mest om vilken dag det kommer bli. Jag är så spänd och ser så framemot den kombinationen! Något jag velat göra såååå länge. Nice! ett enda pusslande blir det ju vardagen över hanar här, tikar där osv man är ju rädd för att det ska hända en olycka. Nu har ju det härliga höstlovet börjat, det är väl välbehövligt för ungarna! Sen är det inte långt kvar innan sista terminen börjar för Ebba i Värmlandsbro. Skönt för henne och få börja i stan sen, och kunna vara med sina stadskompisar.

Förreste så såg vi på Drive Angry med Nicholas Cage igår kväll och en film recension kommer här: nja lite för otrolig film för mig, men jag ger den ändock 3 whoopisar (av 5).
Det var ju fart och fläkt mest hela tiden.

Idag är en otroligt seg och jobbig dag för kroppen aningen värre än igår faktiskt. Har faktiskt hör och häpna tagit det lugnt och bara gjort det mest nödvändiga. Tyra är hos sin älskade farmor, Ebba städar sitt rum och väntar på kompisar som ska komma på filmkväll så det blir väl "highlife" ikväll när pappan ska sova, hm. Vi får nog bita ihop kan jag tro.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: