torsdag 27 oktober 2011

Snart Halloween

Torsdag kväll och jag känner mig väldigt sleten! Sen sist jag var här så har jag varit på HÅRVERKSTAN och frissat mig även fått lite färg i håret. So NICE! Härlig vecka med en massa egenvård, i måndags var det ju som vanligt en härlig fotvårdsbehandling ANETTES FOTVÅRD. Massage det är enda som saknas nu möjligtvis toppat med ett solarie besök kanske?

Idag har jag arbetstränat på eftermiddagen och det gick ganska bra, drogs med huvudvärk hela arbetspasset så det var väl så där. Men det är kul och vara med när det förändras, varor som byter plats osv. Jag känner att jag trots allt kan göra en insats, kul.

Imorgon fredag ska jag tillbaka och på kvällen blir det HALLOWEEN DISCO i bygdegården det blir sköj det! Förra året kom det jätte många barn och hade roligt. Kul!

Lördagen fortsätter med fest för dom vuxna i form av PUB-kväll med rockabillystuk på musiken. Biljetterna har gått bra och sälja och det är just nu inte speciellt många kvar. Allt börjar bli klart och det sista ska fixas imorgon. Nu närmast väntar duschen och en god natts sömn.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: