måndag 24 oktober 2011

Vaknar av hundskall

Härlig måndag med frost i gräset! Ha ha jag vaknade av hundskall och det är inte kul! Så munter känner jag mig då rakt inte just nu. En av golden tikarna har börjat löpa och min yngsta hane Tomten är såååå intresserad. Han är helt säker på att Kelly ska paras nu. Dom andra hanarna tar det tackolov med ro. Härliga tider väntas här alltså. På gott och ont. Ska visserligen para två av dom men det är ett pussel när man har både tik och hane. Det är det jag menar. Förstår inte vanliga svenssons som ska ha två hundar som ska ha tik och hane! Stölligt rent ut sagt.

Annars idag är det ganska lugnt, Tyra är ledig och jag ska endast på Fotvård i eftermiddag. Däremellan ska jag försöka och göra ingenting. Måste ta det lugn för jag har förbannat ont i händerna och har svullnad uppepå båda av dom. Ingen skön känsla alls! Så boooooring!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: