söndag 30 oktober 2011

Vilken helg!!

Vilken helg!! Går inte ha det såhär varenda helg! Tur jag/vi inte har det. I fredags var det Halloween Disco för ungarna och oj oj vilket disco, det är tur det inte är så varenda gång för orkade jag inte med några discon .... Massor med barn och en ljudvolym utöver det vanliga. Massor att göra och det blev sent.
I går lördag var det vuxen fest i form av Pub kväll och ja volym var inte ett dugg lägre och det var ett mycket häftigare tempo. Oj oj jag är helt död i kroppen men har trots det gjort ett och annat idag som jag egentligen inte ens orkat eller velat göra. Ja ja nog gnällt om det. Träffade massor av gamla vänner igår och alla tackade verkligen för en kanon kväll. Kul sånt gör att man orkar fortsätta.

Nu är det film-tajm bara jag och älskade Mattias! Drive Angry med Nicholas Cage vi får se vad vi kan tycka om den! Hittills ja så där. Lite för otrolig för min smak men den kanske ändrar sig den är ju inte slut än.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: