fredag 18 november 2011

Äntligen FREDAG!!

Äntligen FREDAG!! Men tyvärr en massa måsten! Skafferiet måste fyllas på, likaså fodertunnorna!! OCH jag ska arbetsträna!! En sån här dag hade jag helst legat kvar under täcket, kroppen skriker och jag så jävla ont överallt. Gaaah!! Ursch och tvi. Nej nog gnällt om det nån sort sjukblogg vill jag inte att det ska bli. Jag har ju ont varje dag så det skulle bli för tradigt och skriva om. Och jag gillar inte att läsa om sånt elände själv heller.

Ja det är ju äntligen fredag och helg. Har inga särskilda måsten vad jag vet! Men det räcker väl att Ebba kommer hem från skolan så är det säkert nåt som ska göras såväl lördag som söndag. Imorgon lördag skulle jag visserligen vilja åka till Erikshjälpen nere i Säffle och titta för dom har utökat sina lokaler och det skulle vara kul och ta en titt på. Ja vi får se! Tror Mattias skulle jobba denna helgen? Nja jag vet inte. En tur till Karlstad skulle väl också behöva göras det är ju en hel del julklappar som ska köpas och jag har faktiskt planen klar för det! Tro't eller ej! Och det är ju bra och åtminstone börja .....

Något jag börjat med idag är att förbereda inför skyltning i systerns och Anns skyltfönster! Kälke i svart och i övrigt ska det vara vitt, silver och grått. Tror det kommer bli kanon! Så jag har slagit in paket visserligen tomma men det är kul och göra fina paket.

Nej nu får jag åka till stan så jag hinner göra några ärenden INNAN arbetspasset.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: