onsdag 16 november 2011

Där fick jag!

Fin morgon med massor av frost ute. Det är vackert när det gnistrar i gräset och träden. Varmt och gott inne bortimot +25 grader. Nice! Min käre man tycker det är alldeles för mycket men han är ju inte hemma och jag vill gärna kunna gå barfota om jag vill. Och det vill jag lova att jag kan idag.

Annars är det sviter i kroppen från igår. En jävla pissdag!! Händerna ser ut som f.n och jag har jävligt ont! Där fick jag för det. En jävla skitsjukdom som jag blir så förbannade trött på, förresten inte bara blir trött på, ÄR TRÖTT PÅ. Svår balansgång som jag aldrig lär mig klura ut. Gaaah!

Imorgon är det arbetsträning på schemat och det ser jag som vanligt framemot. Hoppas bara att händerna är bättre. För en dag som den här skulle det inte funka. Tur att jag inte har nåt särskilt på agendan idag, inte ens en tur till Säffle. Otroligt men sant.

Ska nog sätta mig och klura på hane till Ina som ska löpa runt årsskiftet. Hade en bra idé men det kommer inte hinnas med att genomföra. Så himla tråkigt tyvärr. Och ideérna jag har vet jag inte hur jag ska göra med.Åka någon längre resa utomlands kanske alls går eftersom förhoppningsvis ska Sunny valpa i januari och jag kan inte vara borta i flera dagar. Sicken skit.

Lagotto valpar är ju något som jag också längtar efter och jag hoppas även att Ella kommer igång med sitt löp inom kort. Där är hane redan klart sen länge och jag ska använda Birgittas fine och stabile Romeo som är chokladbrun. Åh va spännande kanske jag får bruna valpar. Har ju bara fött upp en enda brun lagotto på de 5 stycken kullar jag har haft under åren. Konstigt eller hur? Men nu kanske ....

Nej jag ska försöka plocka ur diskmaskin och fylla den igen. Kanske en tvättmaskin också så händerna kommer igång. Här på datorn är det mest pekfingervalsen och det blir allt lite jobbigt.

Ha en bra dag ni andra
Susanne

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Spännande med dina planer :)
Nästa kull, måste jag hinna komma och titta på...
Snälla?!

Susanne sa...

KLART DU ska komma och titta på valparna Lotta!!! Vi måste få till det.....