måndag 28 november 2011

Data, CSI och timeout

Måndag kväll och här sitter jag med datorn i knät och ser på CSI samtidigt. Det har varit en halvslö dag med inga särskilda måsten förutom nu på kvällen förstås. Telefonen har varit lugn och fin och det beroende på att den är kass igen, fan vilket mas det blivit med den ... Inte länge sen alls den var trasig.
Tur det varit lugnt och skönt idag för jag är helslut i kroppen och behöver ta "timeout" från det mesta känner jag! Händerna blir sämre och sämre och det känns ju inget vidare. Och frågan jag ställt mig är HUR F.N SKA JAG KUNNA VILA DOM?! Och hur ska det egentligen bli i framtiden?

Igår beställde jag och Mattias några julklappar på nätet, det har allt blivit bra modernt och lättsamt med datorvärlden. Man behöver inte gå ur soffan ens för att handla. Nu är det plötsligt bara några småsaker kvar. Nice. Någon större plan inför själva julaftonen har vi inte och det allt gött det. Mitt hus står öppet så vill någon komma är det helt okej för mig. Julaftonen är den dagen på året som jag helst inte kör bil. Jag kör bil 364 dagar om året så slipper på julaftonen så tack!!

Nu får jag fördjupa mig i CSI

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: