torsdag 24 november 2011

Nåt o göra hela tiden

Fan jag hinner inte blogga! Dagarna går så fort och hela tiden är det något som ska göras. Mycket med bygdegården och nu är jag trött .... Idag var det sista dagen på Granngården, mycket tråkigt det har varit en trevlig tid och "min" grej mer än SFI kan jag känna nu när jag jämför. Inte för det var något fel på det, men när man jämför så!

Idag är det systersonen Linus födelsedag han blir 13 år idag, gud va tiden går. Vi skulle varit på kalas men jag arbetstränade, Ebba är sjuk, Tyra på dagis o Mattias jobbade SÅ det får bli en annan dag. Bestämt i sista minuten. Ser framemot middagen som Gunilla föreslog. Nice.

Imorgon ska jag till Karlstad och CSK på rutinkontroll. Efter det ska jag ta mig an lite shopping, har några julklappar som jag skulle vilja köpa redan nu. Snabbgrossen ska besökas och Ikea. Jag riktigt längtar.

Nu ska jag strax träffa John Blund ..... zzzzzz

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: