lördag 5 november 2011

Så var det lördag då!

Ytterligare en dag har gått! Idag har varit relativt lugn dag; jag har fortfarande väldigt ont i mellan skulderbladen och ont i ryggen OCH i mina händer. Mer än vanligt faktiskt! Tyvärr ....
Men två längre hundpromenader har det ändock blivit eftersom det är löp här så båda lägren (han o tik-lägren alltså) är det aningen upproriskt! Det var väldigt skönt och komma till skogen i tystnaden tänk vad jag gillar den. Varmt och skönt var det också.


En snabbis till Granngården fick det bli vid middagstid eftersom det skulle firas "Fars Dag" idag för svärfar. Och Mattias hade ju som vanligt inte köpt något. Ett par skinnhandskar och ett pack strumpor fick det bli. Jag stannade hemma från "kalaset" jag är extremt sliten i kroppen och ensam hemma är ju aldrig jag. Det var skönt med lite egen tid. Den tillbringade jag med mina djur - så harmoniskt det bara kunde bli!
När resten av familjen kom hem var alla slitna barnen ligger redan och Mattias sover halvt om halvt i soffan. Inget ovanligt då men tråkigt när det är lördag. Inget och se på tv:n är det heller.

Har faktiskt sett "Så mycket bättre" idag och det var helt okej, artisterna skulle sjunga Eva Dahlgrens låtar idag och det gjorde dom med bravur. En bra film att ses i sängen skulle vara att föredra men hittar inget jag redan sett. Så jag får surfa en stund och lägga mig sen.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: