tisdag 1 november 2011

Shopping på Ikea

Ja ha då var tisdag kväll då! På eftermiddagen idag har jag varit med mina goa vänner Anette och Maria på en liten shoppingtur till Ikea. Ja både mat och shopping faktiskt. T om Anette fyllde sin påse trots att hon bara var ute efter sällskapet och ett duschdraperi!! Så kan det gå! Jag köpte inte nåt särskilt, lite julsaker, en klocka till köket som jag egentligen tänkte mig ha i vardagsrummet. En del saker till Bygdegården blev det och två stjärnor till Hårverkstan. Skuffen på bilen blev allt full.

En shoppingrunda på Biltema med en lång inköpslista åt mannen, så hans "nya" bil kan bli körduglig. Skönt med två kombibilar i familjen faktiskt. Nu gäller det och bli av med dom två skrotbilar som står på gården, 2 st reservdelsbilar kan man väl kalla dom. Annons på Blocket hoppas jag ska ge napp inom kort.

Dagen idag har annars varit i grubbleriernas tecken, jag har fått ett litet huvudbry som jag inte vet hur jag ska lösa. Fan så trist! Men jag grubblar vidare .... än är inte sista ordet sagt!

Nu ska jag strax ta en dusch och lägga mig, har inte fått in det här med omställningen av klockan än. Skittröt på kvällen och vaknar tidigt. Skumt!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: