fredag 11 november 2011

Sunny är parad!!

Nenuoramos Magic Song
MULTICH Ritzilyn Rick O'Shay

Ja nu mina vänner är det klart! Sunny är parad!! Och inte med vem som helst. Fint ska det vara. I onsdags morse togs ett blodprov och det visade sig ligga ganska högt så jag fick vid middagstid åka till Göteborg och ta färjan över till Danmark. En fin tur med Stena Danica. Väl framme i Danmark var klockan mycket med Laila som har Dasty hemma hos sig tog emot oss och vi parade klockan 00! Jag fick låna en säng och somnade väldigt omgående. Vaknade tidigt Laila skulle till jobbet och jag behövde rasta mina hundar ordentligt. En sightseeing runda i Holstebro blev det under dagen (bilder kommer) och sen vid lunchtid så parade vi gen och vi begav hemåt. Klockan 20.00 var båten återigen på väg hem mot Göteborg. Det blev en seg resa hemåt. Dimma, vägtransporter, jag var så trött så jag var inte hemma förrän kl 5.30 en hel timme innan min man skulle till jobbet. Oj oj vilken resa. Nu är jag fortfarande trött så trött.... Mer info kommer längre fram

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: