onsdag 21 december 2011

Dan före dan före doppare dan

Ja det första Tyra sa imorse när hon vaknade var: 3 dagar kvar mamma sen får du öppna ditt paket! Och jag mina om jag får några? Klurar och klurar på detta med tomten och paket som bara den. Igår kväll bakade flickorna pepparkakor igen, Mattias stekte köttbullar och så gjorde vi lite julgodis; Rocky Roads och Rischoklad. Nu endast knäcken kvar vilket jag tänkt göra idag, när jag ändå ska baka en tårta till Måns som han ska ha med sig imorgon när han gör sista dagen på sin 6 veckor långa praktik. Sista jullovet - ever väntar ....

Är klar med julklapparna och maten och kan lugnt luta mig tillbaka. Har inte känt någon julstress och får nog ingen heller.
På fredag ska jag in till Blomsterhandeln och hämta en julgrupp det är det enda måstet jag har kvar men det känns inte särskilt påfrestande! HÄRLIGT! Väntar faktiskt med spänning på vad ungarna kommer säja om sina julklappar, tror dom kommer bli hel-nöjda. Nu ska vi gå ut och åka stjärtlapp jag och Tyra det har ju kommit 1 mm snö nu ....

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: