onsdag 14 december 2011

En jävla skit-dag

Onsdag kväll och det var väldigt vad jag bloggar sent om kvällen varenda gång nu då! Idag blev det också en extremt tidig morgon var till stan redan vid kl 06 skulle in på Frendo och köpa Alvedon till Tyra och sen till sonen för att köra honom till hans praktik!! Ebba och Tyra låg hemma och sov så det var bara och krypa ner när jag kom hem. Skönt men jag har känt av det hela dagen. Det har i övrigt varit en jävla fucking skit dag. Som jag helst vill radera ur min kalender. Vill helst inte skriva om det här även om jag skulle behöva skriva av mig.

Imorgon torsdag är det dagis-dag för Tyra och halleluja för det. Jag behöver det: ENSAMHETEN just nu! Jag skulle nog helst vilja ta en resa till varmare breddgrader ENSAM och komma hem i april/maj. Jo det är faktiskt det jag skulle vilja göra. Men som vanligt räcker ju aldrig pengarna till sånt. Annars hade jag i ärlighetens namn gjort det för jävla less är jag!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: