fredag 16 december 2011

Finfrämmat väntas ....

Härliga fredag igen! Inte annat än fredag och måndag för mig! Däremellan vet jag inte vad som händer! Idag är Tyra ledig från dagis och vi har inte gjort nåt särskilt utöver det vanliga. Städning, släppt ut hästarna, rastat hundar och nu äter vi en glamorös middag; pommes frites och grillkorv. Ja det slank ner det med. Väntar nu på att Ebba ska komma hem med bussen och att vi ska få finfrämmat ända från Arvika! Veronica kommer och hämtar sin kalkon som hon beställt via mig från Adelsnäs Kalkon ute på Värmlandsnäs.
I eftermiddag ska jag hämta Måns från praktiken och samtidigt gå in JLB och köpa en pall med spån som jag hoppas Janne är schysst och tar med hem åt mig nån dag. morgon lördag tidigt får vi dra till Karlstad och ta tag i de sista klapparna. Vet vad jag ska ha men får ju innerligt hoppas att dom finns och få tag i.

Ha en bästaste fredag

Susanne

Inga kommentarer: