fredag 30 december 2011

Går mot sitt slut

Vi går mot 2011 års slut! Alltid en lite märklig känsla, att sluta ett år för att börja ett nytt. Men man måste se det positivt och hoppas på nya utmaningar och ett bättre år. All väl kan väl bara bli bättre?
Imorgon ska jag komma med en liten (läs lång) årsresumé a´ la Susanne. Mina förhoppningar på 2012 är väl b la; Sunnys valpar direkt i januari, att alla unga hundar håller, att vi alla får vara något sånär friska, att jag kan få börja med förbättringar av huset, isolering, altan, fönster osv. Att jag kan gå åt rätt håll i min sjukdom och att arbetsträningen ska funka fullt ut. Att Måns kan sluta skolan och få ett bra jobb så han kan infria sina drömmar, Ebba kan sluta på V-bro och börja på ny kula i stan, att Tyras skolgång ska gå bra. Ja några av mina förhoppningar inför 2012. Förstås hoppas jag mycket inom hunderiet som alltid ....

Kom tillbaka imorgon och läs min resumé vet ja!
Ha det bäst
Susanne